Hejdå lån!

Nu har jag ju hittat min klänning och jag ändrade budgeten på våra ringar så då fanns det mycket mer att titta på och så nu har jag nog hittat min ring :).

 Jag har haft tre stycken "skit" lån som förföljt mig med tiden. Jag har haft ett stort lån som jag tog för att betala av mindre lån när jag precis hade flyttat hemifrån. Det blev en del krediter på ikea ( köpte soffa) och dator köpte jag med. Tog en kredit på en körskola som lurade mig på pengar så jag slutade där men pengarna var förlorade, tagit lån på en tv med... Dumt!. Iallafall detta stora lånet blev jag av med nu förra månaden, jag kastade in 3500 kr på den sista räckningen och det kändes väldigt skönt att bli av med den då den kostat 1300 kr varje månad.! Nu har jag 3 krediter kvar. Halens, Hm och ett till. Dock är dem inte på så mycket men jag vill bli av med dem så fort som möjligt vilket jag blir denna månaden förhoppningsvis! Och det känns väldigt skönt- det skrev jag två gånger va? Ja ni kanke förstår :) Så nu kommer jag ha mer pengar över varje månad och INGA lån :) Så då kan jag börja med att handla min klänning.. Nästa månad tar vi ringarna för jag tror jag hittat den rätte ringen nu!


Jag gick in på titanringar.com som har varit rent för dyra för min budget men nu efter mina lån är borta kommer jag att ha råd!

Dessa ringar har jag tittat på.

    

   Ringarna är i titan med äkta diamanter. Jag hade valt ringarna i blanka. på hemsidan titanringar.com kan du para ihopa ringarna. Det hade jag tänkt göra. Så jag får två ringar i en eftersom vi inte komer behålla våra gamla förlovningsringar.

Dessa fatnade jag för, och jag tror jag har hittat min favorit!  Jag visade Pontus men som alltid blir han lika överaskad av så fina ringarna är och tycker alla är fina....

Ja ni ser nog hur min stil är.. Breda ringar, få diamanter- väldigt stilren och enkel:)

Nu ska jag ner till min blivande man och lägga mig i hans famn och få lite massage! <3



Kommentarer
Stolt blivande svärmor

Ringarna är fantastiska tycker Jag,kramar från Mig

2012-01-26 @ 12:15:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0