Samvete- vad fan är det?!

Ja på min födelsedag förra veckan slarvade jag bort mitt bankkort vid en parkeringsautomat. Efter tre timmar upptäckte jag detta och ringde min bank för att spärra kortet.

Idag skulle jag kolla mitt saldo. Då hade jag minus på mitt konto. Jag fick en chock. Q-park hade dragit pengar. 4 st dragningar på 900 kr var. Alltså totalt 3600 kr. Jag blev så ledsen och förstår verkligen inte hur man kan göra så mot någon. Så idag har nästan hela min dag gått en massa ringande och en polisanmälan. Visste inte om det var banken eller qpark som blir återbetalningsskylldiga men det var banken.. Så nu tar det några veckor innan pengarna kommer tillbaka . Dock har jag nu minus på mitt konto och den straff avgift får jag själv betala :(.

Det löser sig med tiden. Det viktiga är att jag får tillbaka dem pengarna.
Jag förstår bara inte hur jävla dum man får vara mot andra. Personen vet ju att någon kommer bli oerhört ledsen för det han gjort. Har han inget jävla samvete?? Blir så jävla arg på personen- äckligt gjort!

Så i morgon blir de en lång arbetsdag för att jobba in det jag missade idag.. Men den helg- skönt!

Om två veckor landar vi i Kreta vid denna tiden ;)



Kommentarer
Anonym

tråkigt o läsa...

2012-08-10 @ 10:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0