Fotokurs hos mig :)

Igår var det fullt upp. Pappa kom och skulle hjälpa oss med taket som han även hade gjort på lördagen. Det var dock inte så mycket dem kunde göra eftersom det skulle bli regn mot kvällen. Pernilla och jag skulle ha en liten fotokurs men hon ville ha sol och det var mulligt så vi ska ta det en annan dag istället. Dock svårare att fota med sol ljus men då får hon mer att jobba med ;). Vi körde till Staffanstorp på bygg Max och köpte rännor till huset och sedan när vi kom hem var Jessika där- Pontus jobbkompis. Hon hade kört hojen ut :). Vi fikade och sen gasade hon i väg vilket barnen tyckte var coolt :) Marine hade fått en system kamera utav sin Robin så dem kom på eftermiddagen. Visade Marine lite tips om kameran och jag hoppas inte det blev för rörigt för henne :). Hon tog iallafall jätte fina bilder :). Jag fotade också och tänkte visa er bilderna ikväll! Fick en jätte fin bild på barnen när dem pussas :). Marine och robin körde efter 21 så det blev sängen direkt för barnen och sedan gick Pontus och jag och la oss. Surfade efter bärbar dvd med dubbla skärmar och att det ska finnas batteri på dem. Tror jag ska kika lite efter jobb på media markt.. Måste ha en sådan innan vi reser! Kommer bli bra att va den i min bil också :). Förhoppningsvis lite tystare då dem är experter på att alltid bråka i bilen eller vara väldigt högljudda.. Bara jobba två veckor till sen semester :). Nu har jag ätit en vetebulle och bloggat så nu är min frukost slut tycker jag ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0