Igår var det helt ok väder på eftermiddage...

img_0360 (MMS)

Igår var det helt ok väder på eftermiddagen. Vi körde hem om och hämtade dante och åkte sen till dagis. Barnen blev glada över att dante var med, dem tog på sig i sen gick vi till lekplatsen som ligger precis vid dagis och kyrkan. Dante sprang runt och barnen njöt också. Efter en stund gick vi mo bilen igen och passerad kyrkan. Försökte bära upp Hampus så han kunde titta in i kyrkan :) ska dit på onsdag - det ser jag framemot :).  Pirrigt :) Igår medan  potatis kokade kollade jag över bordsplaceringen då två personer skulle bort. Ändrade om lite. Jag har ingen traditionell bordsplacerig. Jag sitter brevid  Pontus och mina föräldrar och Pontus likaså. Men gästerna  sitter med sin sambo/man och folk dem känner. Annars är väl reglerna att man blandar folket och har kille tjej kille tjej.  Min tanke har varit att alla ska känna sig bekväma med vem dem sitter med. Tror det blir bra :). Fixade även placeringskorten. Ska köpa nytt lilla papper bara och skriva ut liten nya namn sen är det klart. Idag tänkte jag titta över festhäftena så det inte fattas några. En extra koll sådär innan bröllopet.  Samma med kläder och skor idag- se så allt funkar med varandra.  Nu står pontus i duschen  och fick just sms av Marine att vi fick flytta träffen till i morgon :/ Så får vi se vad som händer ikväll istället. Iallafall blir det tivolibesök- Carina, tivolit är inte i Danmark utan här i Skurup i helgen ;) Ha en trevlig lördag!



Kommentarer
c

ok sorry trodde de ... men desto roligare då el hehehe ha skoj där ändå

2012-04-14 @ 10:38:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0