Idag blev jag Kidnappad inne på siba!! Säl...

img_2992 (MMS)

Idag blev jag Kidnappad inne på siba!! Säljaren i butiken tog mig åt sidan och sa att dem hade haft  stölder och ville kolla så det inte var jag, Pontus frågar då vad som hände och jag började bli små arg och helt plötsligt dyker Marine , syrran och mamma upp! Jag hann bara fråga tjejen i butiken om hon var med på detta och hon skrattade och sa ja sen åkte ögonbindel på :) bytte snabbt ord med Pontus som också var med på noterna!  Fy faro vilken grym kidnappning!!  Den kommer jag aldrig glömma ;) Berättar mer i morgon :)



Kommentarer
Kerstin ( mamma )

Ja bättre kidnappning än denna får man nog leta efter hahaha.

Är så nöjd med att detta blev perfekt.....

2012-04-29 @ 16:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0