Nathalie sjuk :( men på topp! Ja igår vakn...

Nathalie sjuk :( men på topp! Ja igår vaknade Nathalie på kvällen och var grinig. Tog över henne till vår säng men hela natten har hon vaknat i omgångar och gnyt. Inget gråt utan mer ljud för sig. Hon hade inte ont i allafall. Idag torsdag började morgonen som vanligt. Jag hade ett bröllop att fota och jobbade in dagen igår så jag hade lite mindre att göra idag och kunde åka och fotografera. Efter bröllopet tittade jag på min mobil och såg att dagis hade ringt. Pontus hade skickat att Nathalie hade feber och att farfar hade hämtat barnen. Vi blev väldigt överraskade att farfar hade hjälpt oss med det eftersom barnens farfar inte klarar av sånt i vanliga fall. Sedan körde vi ner till morfar efter maten för att se vad han hade skjutit. Han skulle ut på jakt igen och Pontus följde med. Så nu ligger jag och barnen i sängen och just ätit lite godis och ska just kolla på true talant! Pontus får vabba halva dagen i morgon tills jag tar över.. God natt



Kommentarer
Eva & Neo

lillfisen... Hoppas hon kryar på sig!!!

2011-09-01 @ 22:33:31
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0