Nathaliten är sjuk...




Jag tycker så synd om denna lilla tjej.. Nathalie är så gott som alltid snorig och hostig... Kanske är det bara för att det är "vintertid". Jag minns inte hur hon var i somras... men nu har hon varit förkyld till och från så långt bak jag kan minnas =(

Natten har gått bra- inget hostande- i försig fick hon dunder medicin innan hon skulle sova.. Igår var det helt okej. Så jag tänkte hon skulle få gå på dagis...  Så vaknar hon och hostar som bara den.. Ja då kan jag inte lämna henne på dagis.... Ja och nu när hon vaknat till liv- då slutar hon hosta! Eller ja inte slutar men ingen host på ett tag nu...

Aja, fick bestämt med syrran iallafall att hon och jag skulle till ystad. Hon skulle handla present, men nu fick jag ändra plannerna lite så nu får barnen följa med!


Annars hände inte så mycket igår..Vi var bara hemma i pyjamas, möblerade om i alla rum här uppe och jag tyckte det blev - tummen upp :)

Nej nu ska jag försökta pilla lite med min design här! Hejsvejs!

ps- har ni eller vet någon som har en intressant blogg om foto eller mammalivet så får ni gärna skriva ner den i kommentar rutan- brukar ligga och läsa lite bloggar på iphonen när jag har har en lugn stund!


Kommentarer
becca

Svar: hejsan, kul att du gillade bilderna. Jag började som sportfotograf då jag bara fotograferade Speedway förut, så jag har det mer eller mindre i blodet. De här bilderna är tagna med autofokus, men de bilderna jag tar nu för tiden är med manuell fokus. Det gäller att vara följsam med kameran så man får objektet skarp och bakgrunden rörlig och inte tvärtom. Hoppas det hjälpte lite :)

2011-03-15 @ 09:07:02
URL: http://fotobex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0