Fredag! Fan vad härligt :) Nu är det freda...

img_0748 (MMS)

Fredag! Fan vad härligt :) Nu är det fredag! Härligt kan jag tala om för er! Ska bli skönt med 2 dagars ledighet. Ikväll bjuds även bio med mamma, syrran och brossans flickvän :). Det är första gången vi hittar på något tillsammans vi fyra! Ja jag kan heller inte komma på att bara mamma, jag och syrran har gjort något själva någongång.. Så detta ser vi alla framemot! Vi ska se filmen braidsmaid som passar så bra eftersom syrrans bröllop är om 3 veckor!  Det regnar som bara den. Tråkigt men jag gillar att det inte är så varmt- då blir det svalare att jobba!  Imorgon är det Pontus mormor Anita som har den årliga sommarfesten! Det ska bli trevligt :)  Ha en underbar fredag- för det ska jag ha :)



Kommentarer
Eva

Detsamma snäckan!!!! <3

2011-07-22 @ 08:46:23
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0