Torsdag - lek med vänner

I torsdags var det meningen jag skulle sitta vid datorn och jobba men Eva som var hemma hade det himla tråkigt så jag bjöd hit henne :) Hon tog tåget och jag hämtade henne och neo vid stationen. Vi hann prata lite innan det var dags att hämta hem mina troll!..

På dagis hade Hampus myst med sin flickvän.. Ja han har nu en flickvän som heter Saga.- Han har bra smak för hon är den sötaste tjejen på hela dagiset! Hon var kär i hampus när han började men han var inte intresserad då men nu hade dem kramats och haft det mysigt i myshörnan på dagis! Så sött!! :)

Iallafall vi kom hem och fikade, målade lite och sen satt jag och eva och njöt i fötöljerna till brassan medans vi tittade på ungarna som lekte :)

Pontus kom hem och jag gjorde en snabb paj som vi alla åt och sen la sig nathalie och jag körde hem våra gäster!

Så här ser Eva ut- ni som inte vet ;) En fin pingla! =)





Kommentarer
Eva

Tack själv <3

2011-02-27 @ 19:15:18
URL: http://minioman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0