Fotografering x 2

Idag kom min underbara vän och hennes kära rulltatullta :) elly är en bebis på snart 6 månader, en bebis ska ha tjocka lår och det har verkligen denna bebis- det är såå gulligt!!!! Elly som bebis/ person är också en helt ljuvlig flicka <3 Dem kom i allafall och blev fotograferade och fika med oss! Vi fick finna presenter dessutom och det tackar vi hjärtligt för!! Efter dem åkt la jag in deras bilder i datan för att sen tömma minneskortet och bege mig till nästa inbokade fotografering. En jätte trevlig familj från Simrishamnhållet! Nu är jag hemma och ligger o sängen och ska sova. I morgon blir det att pyssla med alla bilderna från idag! Natti natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0