Går och lägger mig med fel man!

Tar med mig Edward i sängen idag och drömmer mig in i boken :)

Idag fick jag post. Jag hade glömt att jag hade skickar efter storleksringar. Eftersom Pontus hade lite svårt att komma till en butik och kolla ringstorlek gick jag in på nätet www.ringbutiken.se och beställde hem provringar med Storlekar på - gratis! Många hemsidor jag hittat tar en avgift för att man lånar hem ringarna men inte ringbutiken. Så på två minuter hade vi kollat våra ringstorlekar och i morgon skickar jag tillbaka ringarna och kan nu beställa vigselringarna i rätt storlek :)



Skriver från förra veckan med hade inre blivit publicerat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0