Dag 3 som en artist!

Idag hade vi bestamt att vi skulle bada. Loida och Joyce bor med hennes "pappa" och han heter Jon som jag tidigare skrivit. Jon har aven en son- Ronald och han bor i huset ocksa. Idag akte vi alla och badade!
Nar man badar pa sana stallen sa hyr man en stuga till ! For 6 pers + stuga kostade under 200 sek. 
FY FAN sager jag bara.. Det var roligt men MYCKET pafrestande.. Ni som kanner mig vet ju om att jag ar valdigt vit i min hy.. Jag kan bli brun men det forsvinner igen efter en tid.
ALLA verkligen stirrade pa mig nar jag kom. Jag forstod inte varfor men Joyce sa det var for att jag var vit.. Joyce sager ofta till mig - sexy nar jag byter klader.. Hon berattade det att alla ungdomar i filippinerna vill vara vita. Ju morkare du ar desstu samre ar det sa darfor badar alla i sina klader for att inte bli morkare. Sa ar det aven i skolan, alla vill vara sa ljusa som mojligt. Har kommer jag krit vit! Alla tittade, sen borjade barnen smyga fram narmare och narmare och fragade vad jag hette, mitt namn och vart jag kom ifran sen sa dem- du ar vacker.. Nagon ropade- sexy... Visst var det kul att hora men dem aldre ungdomarna simmade bort till mig dar jag satt- satte sig brevid mig, kollade in fargskillnanderna och simmade sen ivag. Tyckte det kandes oforskamt gjort.. Jag kande mig illa till mods..
Mammorna log och fragade vad jag hette. Det ar battre att gora sa tycker jag..  Pa paradiset var det 2 stora pooler samt en vagpool.. ( wavepool) Nar jag byttade pool kallade barnen pa mig som jag vore en kandis och vinkade till mig och kom emot mig och log. Det var roligt att bada forutom allas blickar och att sola ( ja jag var den enda som sola) och det gick inte for da kom alla, eller simmade forbi och sa Hello hela tiden.
Det kom en ung kille fram och fragade vilket land jag kom ifran och vilket sprak jag pratade. Han sa han tyckte jag hade mycket fina ogon och fragande om han fick ta en bild pa mig. Det fanns da nagra sma flickor som pratade med mig sa jag trodde killen var med dem och sa att jag kunde ha flickorna med pa bild ( ville inte vara sjalv) men han satte sig brevid mig och tog en bild pa han och mig och tackade sa mycket..
Det kommer jag aldrig att glomma  haha :) med andra ord- fy fan for att vara en kandis!!!
Vi stannade dar hela dagen sa gott som..
Lite annat roligt att veta. Vakterna som denna killen finns OVERALLT. I affarerna vid dorrarna, mc donals, utanfor bankerna och nu badstallena.!
Detta var nog enda gangen nagon hade fragat han om man fick fota honom for han blev sa glad nar vi fragade :)
Maste rusa! Tiden ute!
Till Carina- bilder pa deras hem kommer snart! det ar inte fint som dem bor..Fattigt.. Men det gar bra anda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0