Vad folk är smströga :)




Ja det tycker jag, man skickar iväg ett sms och får svar dagar efter.. Förstår inte varför :) Inte tid och svara?
Hur långsamma skriver ni sms? haha
Jag skrivet ett långt sms på max 30 sekunder... :) Några av mina vänner är såna som svarar - en annan dag.. TRADIGT  men tur är inte sms någon viktigkt för då ringer man..  Men ändå :)

Läste ut boken igårkväll, jag har aldrig fällt så många tårar över en bok.. Man har själv man så man tar det på ett annat sätt då skulle jag vilja påstå. Man vet hur mycket ens barn betyder för en. Läste ut boken på sammanlagt en dag och den var mycket bra och rekommenderar den!

Jaha i morgon är det fredag! Helt jäkla underbart.. Det är det roliga med att jobba tycker jag- att helgen blir något specillt- man ser framemot ledigheten  :)

I helgen kommer Jonas hit och ska hjälpa till lite- jag funderar på vad jag och barnen ska hitta på. Skickade sms till Alexandra i småland men ja- inget svar såklart :) det kommer väl efter helgen ;)
Jag blev så sugen på att åka till henne och träffa familjen, den nya familjemedlemen :) ja och det blir ju en utflykt med eftersom det är en lång bit upp på  3 timmar.
Blir det inte av så kommer hon och flickan ner i veckan så då får jag annars se henne men jag vill upp! Fy skam på mig som bara varit där en GÅNG på FYRA ÅR!! * slår mig på fingarna * vilken dålig vän jag är- men jag skyller faktiskt på att jag inte haft mit körkort så länge och sen haft barnen! Men nu vill jag upp i helgen- vi får se om hon har tid med oss!

Annars får jag ut och shoppa bebiskläder iallafall för dem kommande bebisträffarna!
Pernilla och Calle fick ju sin bebis i tisdags.

 Här har vi henne :)

massa text- ska fota lite sen så här kan komma en bildbomp!








Kommentarer
Sofia - Blivande trebarnsmamma.

Okej.

Det var ett klipp från en sverigedemokrat som ville bevara svenska traditioner så som julafton(som inte ens är en svensk tradition). Han ville även att man skulle rösta på dom för att få fler jobb, men hur det skulle gå till visste han inte. Ett väldigt roligt klipp!

2010-09-23 @ 18:03:56
URL: http://sebra.blogg.se/
Sofia - Blivande trebarnsmamma.

Jag tror att det finns kvar på min fb sida. kolla där.

2010-09-23 @ 18:04:33
URL: http://sebra.blogg.se/
Sofia - Blivande trebarnsmamma.

http://www.youtube.com/watch?v=g9dJtGUvtcE



Här kan du se det.

2010-09-23 @ 18:51:01
URL: http://sebra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0