Svåraste uppdraget.

Idag ska jag göra något jag känner mig extremt förvirrad och nervös på. Fotografera ett bröllop. Men det är så att det är lite speciellt. Jag är inte deras huvudfotograf utan jag har själv frågat om jag fick vara med och fota. Dem som ska gifta sig är Hampus och Nathalies förskolelärare på förskolan i Höör. Jag träffade även hennes blivande man då dem var hemma hos oss och hämtade saker då jag gav bort halva vårt hem. Så mitt stora problem är - vart ska jag placera mig! Bruden sa bara- att jag fick gärna vara i kyrkan och fotografera men inte vara i vägen för den riktiga fotografen och det förstår jag med :) Men vart ska jag ta vägen ändå? Vart sätter sig en "andra" fotograf? Vi har ju inte samtalat innan om detta så det är väl upp till mig då? eller? Iallafall tänkte jag köra en god tid innan och kanske se om jag kan gå in i kyrkan och kolla snabbt hur det ser ut och välja bänk utöver det? Och vilket av mina objektiv jag ska använda! Jag tänkte inte gå runt i kyrkan och fotografera utan hålla mig längst ut på bänken så jag kan fota när dem går in och går ut... Ja det är väldigt pirrigt- känns som det är stressande och fotogtafera ett bröllop då så mycket händer-just för brudparet med sen alla omkring. Dem har 4 barn och en liten tös- kanske är hon tärna och då måste hon med komma på foto :) Ja det ska nog gå bra... Jag har inget at förlora då jag bara är frivillig :) Men en massa undran flyger runt i huvudet ändå... Jag håller en tumme för det ska gå bra!


Kommentarer
sofie & Liam

förstår att du är nervös :) men det kommer gå super bra, lycka till :D

2010-09-04 @ 10:39:45
Ville Niskanen

Lycka till med fotograferingen =)

2010-09-04 @ 11:17:55
URL: http://villeniskanen.blogspot.com
nyfiken läsare

Hur gick det?

2010-09-04 @ 17:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0