Bröllop- svåraste uppdraget

Herregud säger jag bara. Vilken match! Kyrkan var ljus och fin men jag fick ändå köra på så ljusa inställnigar i kameran för att det skulle bli ljust. Det resultatet blev suddiga ansikten och kornigt! Jag tog nog ca hundra bilder men typ 5 är okej och det är inte ens några roliga bilder! Jag har en liten känsla att det kanske hade varit enklare om jag hade fått röra mig lite, stå lite närmare. Nu satt jag ju på bänken. Det blev verkligen ett skit fotografering! Men övning ger färdighet eller hur! Bilderna kommer att komma när vi köpt nytt modem då det har gått sönder och tid finns, börjar ju jobba i morgon :-) .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0