Lek, fotografering och middag= UNDERBAR DAG!

Snart ska jag hämta småpluttarna på dagis! Eller ja små pluttar är dem inte längre! Hampus blir 4år om 2 månader och Nathalie blir 2 år nästa månad!! TVÅ ÅR!

Är just hemkommen och ska plocka ihopa lite kläder till Amanda! Vi ska åka dit och leka, fotografera och äta middag hos dem.. Ska bli jätte mysigt- länge sen vi sågs nu! Tänkte även köra inom dagis och hämta upp deras pärmar. 
 
I morgon ska jag skicka lite post- håll utkick i era brevlådor kan jag säga! :) Vem vet kanske just DU får något i brevlådan på fredag ;)

Lite höstbilder från igår när vi var ute med Mamma/mormor och vovven Max/ Masse.









nu hinner jag inte fler bilder!



Kommentarer
Sara

Hej gumman! Tusen tack för igår det var superkul att träffas. Benji tyckte det var så kul att träffa Hempus och Nathalie! Tack för alla fina kläder, de blev vi jätteglada för :) De kommer definitivt till användning. Det ska bli kul att se bilderna, du är så duktig på att fotografera. Vi får ses snart igen. Kraam



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0