Barnporträtt

Dagen har bestått av- lämna barn på dagis. Direkt till arbetsförmedligen och hade lite tjaffs och sen vidare till Hörby där jag hade fotojobb. 5 barn totalt skulle fotograferas samt en gravid. Otroligt roligt! En del ville mer än gärna stå framför kameran- andra inte :)

Så hela kvällen idag kommer jag nog sitta vid datorn och kolla igenom alla bilderna, blev ett par hundra bilder :)
men oftast får man slänga mer än hälften ;)

ja jobb har jag framför mig iallafall och i morgon eller på onsdag kommer min iphone ;)
och i morgon ska jag inreda studion!. :)


Tjenamoss!



Kommentarer
Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

Hej, an av mammorna som var där med min lille tjockis. =P Hoppas där var några bara bilder på Hampus. Undrar om du tar familje foton o så med? /louise

2010-11-02 @ 22:09:01
URL: http://lisnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0