Andra delen + hem ljuva hem+ uppdatering

  bilderna från bokskogen-














Sen ville ni se bilder från vårt hem så här kommer nedervånningen till att börja med =)













övervåningen kommer i veckan!


det jag skulle berätta var att denna veckan kommer bli intressant!

Måndag- idag alltså har vi varit iväg nästan hela dagen.
Fick en fotobokning i veckan , en graviditetsbokning och tänkte- nu måste jag inskaffa den svarta studiobakgrunden och gick in på kaffebrus.com där jag köper mina saker. Då ser jag en FOTOKURS i studiofotografering och anmälde mig direkt då det bara var fåtal platser kvar! Jag kom med :p

Sen körde vi till deras lager och köpte bakgrunden, när vi ändå var i ystad passade vi på att handla mat och sedan körde vi till MC DONALS och fikade lite / luchade. Sen körde vi hemmåt men åkte först inom syrran som hade kommit hem från läkaren.
Dem hade plockat ut äggen och var slö av "drogerna". En stund hos syrran/moster bar det hemmåt, lastade av maten för att sedan köra och posta TILLBAKA min iphone. TRE klarade inte av teckningen här ute på landet =(.

Sen hem igen och satte mig här vid bloggen och försökte ladda upp bilder vilket gick dåligt.

Tisdag- ska passa mammas hus och ringa runt efter jobb! Börjar bli smått galen!

Tänkte även fotografera mig själv, inviga den nya bakgrunden :)

Onsdag-fotojobbet på kvällen. graviditetsfotografering, samt familjefoto!
Torsdag- till höör :)
fredag- ikea!
lördag- lämna hampus hos sin faster- dem ska ha myshelg :) och så ska jag lämna nathaliten hos mormor för att sedan åka på fotokursen :)
söndag- inga planer!

Låter som en bra vecka för mig :)


Kommentarer
Britt

fina bilder - vill se mer av ert hus!

2010-11-15 @ 18:57:20
Ida o Melvin

Nyfiken på vad det är du ska berätta=)

2010-11-15 @ 19:18:31
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Sara

Nu blev jag nyfiken :) Berätta :D



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0