Lördag- Full rulle!

Idag har det varit en tuff dag!
Sambon vaknade på världens sämsta humör.
När det händer vill man bara knuffa ner han i källaren och låsa dörren!

Vår/min bil som min sambo gav mig för inte så länge sen sålde vi i veckan. 
Det var bara problem med den så den såldes.  

Så i morse var det meningen vi skulle titta på en ny bil till mig.  igårkväll ringde ägaren och sa att den redan var tingad. så det blev inget. men nu på morgonen ringde han igen och sa bilen var till salu ändå.

Samtidigt ringer syrran, vi skulle bada med dem. så vi bokar att åka och hämta bilen och sen bada. men eftersom pontus var på sitt otrevliga humör begav vi till badhuset utan honom efter tjaffs!

När vi kom hem slutade det hela med att Pontus hade överaskatt mig och tagit tåget och köpt bilen!

Syrran och jag tog direkt en biltur :) och jag verkligen älskar bilen! Tusen gånger mer än den gamle v 40:n.





sommar däckena som åker på sen :)




denna sista bild är från annonsen med dem snygga fälgarna på :).


JAG ÄR KÄR!!! :) tusen tusen tack älskling!

Syrran och Mange lånade med sig Hampus hem, det tycker han är jättekul!


Åh min bil.... Nu vill jag ha mitt körkort! NU NU NU!


Kommentarer
sofie - mamma till underbara Liam

Vi har också en renault =) Trivs toppen med den, hoppas du kommer trivas med din =)

2010-03-07 @ 10:48:44
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Alex

Underbart! Härligt att du oxå kan bli kär i en bil!!! :D

Undebart vilken pepp en sån liten pärla kan vara, så de e bara å ta ditt kort! Så kan vi ses ofta ofta ;D Puss

2010-03-07 @ 17:17:30
Anonym

Kika in:) Otroligt duktig du är på att ta bilder!! Ha en fin dag:)

2010-03-08 @ 09:20:37
URL: http://www.lattemamman.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0