Känner mig laddad!

Fy sören vad jag känner mig laddad!! På att ta körkort!!!.

Jag har ju gått på två körskolor innan, och övningkört med svärmor så helt "lost" är jag inte :) .. men jag har svårt för att se det där " att jag kan". Jag är alltid så osäker och känner mig okunnig i det mesta!. Vågar inte riktigt lita på att jag kan faktiskt!!

men så tog syrran körkort idag!! GRATTIS IGEN :) och så tänkte jag att va fan- klarar hon det så ska väl jag klara det :)..  brossan tar ju sitt kort nu i mars och då är det bara jag kvar! Så dåligt av mig!

Så jag satte mig nu och kollade runt.. Och jag hittade DET!!.

En intensivkurs på 2 veckor! Där man bor på ett hem, i en lugnt stad. Och har datorer man kan plugga till.. man har lektioner och körningar. man tar hela sitt kort på ett och samma ställe under dessa två veckor! och jag kände att detta är något för mig!!

Det blir en bra bit att åka med tåget upp! Men det hade passat mig så jäkla bra!. Komma hemmifrån och kunna fokusera mig helt på körkortet, utan jobb, utan tvätt, städ och barnskrik!. Bara vara för mig själv och ta det där efterlängtade körkortet!. För visst skulle jag vilja ha det och är avundsjuk på alla som har kortet :).

Vilken frihet att få lättare jobb, att kunna åka till mina vänner! Till småland och hälsa på Alexandra ;). ULLARED! HAHA =).

Det är 3 månaders kö, så det får bli till sommaren när Pontus har semester som jag kan ta min lilla resa!.

Så nu längtar jag till sommaren ;).. Jag ska ta mitt körkort!!



Kommentarer
Ida o Melvin

Gud va kul=)

Du kommer klara det utan problem! INGENTING är omöjligt! glöm inte det! =)

2010-02-04 @ 09:59:05
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Ida o Melvin

O Ullared gillar vi starkt!!

2010-02-04 @ 10:21:57
URL: http://idachristensson.blogg.se/
sofie - mamma till underbara Liam

oh vad roligt, ska vi dra tillsammans? =) vad skulle det kosta?

2010-02-04 @ 10:51:29
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Jessica-Mamma till Leia

Det kommer gå super bra. !! Jag tänkte samma som du. Hur ska jag kunna vara en i trafiken i ett eget fordon? Kommer aldrig gå..Men de gick. Lätt som en plätt.... YOU GO GIRL :-)

2010-02-04 @ 11:54:49
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Alex

Du e säkert skit duktig redan, så de e bara å tuta å köra :) Riktigt roligt!!! :D

Sen e de bara å köra än hit å än dit ;D Kram

2010-02-05 @ 11:43:50
stolta farmor

då kan jag komma en av veckorna o passa mina älskade barnbarn,efter v.27 kan jag.kram o puss till er alla

2010-02-05 @ 16:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0