Farväll mitt jobb!

Helgen har bestått av baddag med tjejerna i fredags- det skrev jag om!.

Lördag -jobbade jag min sista lördag på bron.. Efter det tog jag bussen och mötte upp min morbror på centralen. Han körde mig hem och vi tog en fika tillsammans med honom.. Sen när han körde, kom två andra gäster :)

Johan och Jonas!. Det blev beställning av pizza för vissa och oxfile för andra. Vid halv två på natten blev det sängen efter en mycket trevlig dag!

Söndag- igår.. Jag åkte till jobb och jobbade min allra sista dag på jobb.. Har städat på Öresundsbron i 2.5 år varje lördag samt varje helgdag/dagar som infallit mitt i veckan..
Det har varit världens bästa helgjobb! Flexitider, börjat när jag velat! Hänt jag varit i ullared, kalas, vad som på förmiddagen och sen jobbat på eftermiddagen! Med detta jobb har jag haft extra pengar i kassan och har drygt ut föräldrarpenningen vilket gjorde att jag kunde gå hemma så länge med Hampus.  och att Nathalie kan börja dagis vid 16 månader- hade kunnat vara hemma längre med henne med jag plockade ut mina 2 månader fp innan Nathalie kom!

Nog sagt om jobb..

Efter jag varit på jobb tog jag tåget till skurup där min familj hämtade upp mig och sen begav vi hos till Syrran och mange och åt middag där!

föresten

Hampus och Nathalie har fått plats tillsammans på ett dagis! Ekorren.. Så den 23 Mars inskolas dem där! Känns bra! En bit bort men det kunde ha varit värre!  Ska skaffa en cykelkärra! Kanon när man vill cykla och handla med efter man hämtat barn på dagis!.


 LÅNAD BILD.

Denna vecka händer inte allt för mycket..  Onsdag är bokad men inte mycket mer än så!.
Ska se ifall jag kan få min kamera inlämnad denna vecka med!.

Här är lite bilder från badet i fredags! :)
Bilderna kommer från Malins blogg..



 Leias försök till undervattens bild =)
 Nathalies försök

 men Tuva lyckades :)

 Hampus fick fotas ovanför vattnet :)

Fler bilder finns i Malins blogg!.

Åter kommer kanske senare.. Nu ska jag läsa en massa bloggar på bloglovin.. Jag ligger back!.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0