Torsdag- ut och fönstershoppa!



Våran lilla Dam :)

"Denise, så här ser kläder ut!
Detta är i strl 68 hon har på sig här och dem andra är då i strl 62"

Idag, Torsdag blir det att göra vid oss nu , ska sedan ta bussen till värnhem och träffa Eva och magen :)
Gå på Entre och fönstershoppa!! Lovat mig själv att inte shoppa så mycket! Dels kostar det en massa pengar som man kan spara till typ semster, gärna utomlandsresa då och då hade varit underbart.
Och sen hinner vi inte använda alla kläder! 
Sen ikväll blir cykla ner till min mormor med Hampus hade jag tänkt :)

Så ser våran dag ut!.



Kommentarer
C

Jag ska också till entré, fast ikväll, vi ska se bio =) Ska bli kul att se nya shoppingcentret!

2009-03-26 @ 14:17:16
Eva

Ja, man vill ju så gärna hänga med när sambon vill göra saker, som jag berättade för dig igår, om jag inte hade följt med så hade han åkt själv. Tyckte inte att det lät för kul!



TAcK! :D

2009-03-27 @ 09:01:01
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Denise

De är superfina! Vill du inte ha något för dem?

2009-03-27 @ 14:41:45
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0