Det pirrar!.

 La upp lite kläder på tradera idag!  För er som vill tjuvkicka :)

http://www.tradera.com/1-jeansklanning-1-jeanskjol-strl-68--auktion_94520454

Idag kom  min pappa och hälsade på :) Han tog en kopp kaffe när han hade sin "lunch" det var kul att han kom :)
Midsommar ska firas hemma hos mina föräldrar och det ska bli trevligt! Äta familjens goda köttbullar :) NAMNAM!

I morgon ska vi "låna" nyklarna till huset, gissa om jag är glad! Är så jäkla nyfiken , nu är det ju ett bra tag sen man var inne i huset så man har nästan glömt hur det såg ut :)  Åh vad jag längtar :)

Annars har det inte hänt så mycket sen igår :).




Kommentarer
Elin

Jag lägger ut en fin bild när dem e omgjorda.. :) nu ser dem inte alls fina ut :( hoppas ni får en trevlig midsommar!!

2009-06-17 @ 20:20:48
URL: http://lektras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0