Måndag! öppenförskola..

Åkte till öppen förskola innan idag på Lindeborg- träffade Jessica där och Annika ( Niklas syster) med hennes barn Axel och Isak!. Det var väldigt trevlig och få komma ut och möta andra mammor!. Samt att Hampus kom ut lite!

I morgon tisdag- ska jag upp och träffa min mormor som ligger fortfarande på sjukhuset..

Onsdag är det öppen förskola i Limhamn som jag tänkte gå också! Har aldrig varit där förr!

fredag mormor fyller år!.

Det är dem enda planerna denna vecka!

Nästa vecka är FULLSPÄCKAD!


Ska gå och sola nu och sen laga mat,

Dagens middag:
Ris med kotlett och hemma gjord gräddsås med en klick gele!. och lite cocktailtomare... Mums!.

Har fått hem min videokamera och försöker få in videoklipp på youtube men har inte lyckats än! Men ska inte ge mig :)





Kommentarer
Aleks o Emilio

Vad e det för öppna förskola på onsadagar i Limhamn? Brukar själv gå på Måndagar o Tisdagar i limhamns församlingshus skulle vara kul att veta om det fanns andra fler dagar =) jätte fin blogg!

2009-02-10 @ 07:59:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0