Tisdag- Hungrig som en varg.

vaknade klockan åtta.  Dem river väggarna nere hos grannen (Inga). Ligger och funderar på när dem kommer upp till oss. Kanske dax att klä på sig så man inte öppnar dörren i morgonrock.. Upp klä på sig medans Tulla ( Nathalies smeknamn ibland) sover vidare! Hampus går upp och jag har precis kokat ägg- han tittar på nallephu och gäspar i soffan bakom mig :) Tulla har nu med vaknat- dax för äggfrukost :) Är hungrig!!
Annars händer inte mycket idag,  vår vecka ser ut så här

Tisdag: Pontus jobba över- kanske går och besöker min mormor.. Ska iallafall beställa en fotobok  och klistra in foton i  babyböckerna jag köpte på ullared. tänkte dem böckerna ska barnen få när dem blir stora och får egna barn :)
Önskar jag hade fler foton på mig själv när jag var liten. mamma har fotoalbum men det är blandade bilder så det är inte så att jag kan ta ett fotoalbum med mig hem och behålla..
Onsdag: Eva och Emil kommer på middag sålänge bebis finns i magen,  annars får dem komma en annan dag då dem kommit in i föräldrarrollen!.
Torsdag- Johan kommer och ska tillaga Lax  . :)  Han är snäll han som kommer hem till oss och lagar middag :) inte dåligt alls :)
Fredag- Bvc vaccination, och pontus ska följa med- han är ju ledig då- får se vad som hittas på efter det :)
Lördag- middag hos pernilla och calle?!.
Söndag- Inga planer.

som sagt- nu frukost!



Kommentarer
Diana

jaa klart att vi har fina namn :) Jaa det e sjukt vad folk ska ta Åt sig med, men Det e din blogg! Och du ska ju Kunna skirva Precsi vad du vill, Sen skita i vad andra tycker.:) Måste säga att din tös & Din Lilla Son e Guda sötta... hihi =) jag Diggar din blogg som fan, gillar din sida som bara den. Hur Får din Blogg så fin? :=) Krma diana

2009-04-14 @ 13:04:23
URL: http://missrydel.blogg.se/
Elin

Haha, nej faktiskt inte det va ngt nytt. och kul! :D Fast de e knappt man vågar skriva sånt längre.. :P

2009-04-14 @ 22:22:38
URL: http://lektras.blogg.se/
Eva

Om jag bara hade haft en dator så jag kunde lägga ut vissa saker. Men det har jag ju inte! :-(

2009-04-16 @ 06:29:29
URL: http://underbaravitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0