Jag längtar till julen!. :)

Gud vad jag längtar till julen!.
Det ska bli en sådan mysig jul i år,
att ha två barn till julafton- då är lillsyrran ändå en månad gammal och man har fått in en rutin på det!  
Hampus har blivit större än förra julen och förstår mer nu!
 Han kan hjälpa till att pynta granen med mig medans lillsyrran sitter i babysittern och tittar fundersamt på :).  
Hela familjen får gå och handla en kungsgran för den kan jag inte släppa på själv i år :).
Se Hampus ögon tindra när han ser alla julklappar!.
 Hampus och jag ska baka goda pepparkakor och lussebullar!. Och göra egna smällkarameller att hänga i granen!. Julpynta tillsammans med honom! Åhh vad jag längtar :)
Ut med barnen och julhandla- gå på julskyltningen medans barnen sitter fint i vagnen *hoppas jag att dem gör hehe*.
Följa julkalendern på morgonen!.
En sak är säker iallafall- snöar det mitt i natten ska vi dra upp Hampus ifall han orkar!
 Förra vintern kom snön sent på kvällen, tänkte då att vi skulle åka pulka när han vaknade dagen efter..
Men när vi steg upp var redan all snön bort =(.



Nog pratat om julen! Nu är det tvättstugan som gäller!.


Kommentarer
Denise

så mysigt det låter=)

2008-10-01 @ 16:40:35
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0