Aq-va-kul

Idag har vi varit och badat på aq-va-kul!. Mötte upp Johanna och Kevin på bussen, utan vagnen med!. Badade nog några timmar och sen gick vi och åt lite innan vi tog bussen hem! hampus somnade precis innan vi skulle hoppa av, fick bära han hem och la honom på sängen.. Trodde mina armar skulle gå av :). Sen sov han där i nästan två timmar!. Helt utslagen  :). har precis ätit pannkakor och kollar lite på tv med familjen!. Om en stund kommer Johanna, Kevin och Johan hit!. Får nog först bli att se Idol och sen vet jag inte om vi hyr en film!  Ska inte lägga mig så sent idag för jobb i morgon och efterdet så ska Pontus iväg och fixa den nya bilen som han fått hem!.

Har idag beställt hem en digitalkamera!. En kamera som alltid ska ligga i väskan, användas vid små tillfällen.. Börjar bli rädd  om min systemkamera då mamma råkade ta sönder sin!. Så jag vill ha en vanlig kamera man kan ta vid tillfällen då inte en systemkamera behövs!
 Får se när  jag får hem den!.

Ha en underbar kväll!..




Kommentarer
Kerstin

Men du är ju inte lika pillig som jag ( ler )...



Hoppas det snart blir en dag att fota det börjar klia i fingrarna skratt

2008-10-10 @ 21:29:19
URL: http://www.piffandpuff.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0