Sjuk?

Är det någon mer som bloggen strular för? har skrivit två gåner idag men det verkar inte ha kommit fram..

Ialflall idag är det fredag jobbat idag och jobbar hela helgen!. Börjar tidigt  och slutar vid tolv- ett tiden så man har ändå tid med famijen!.
Kom hem och var riktigt trött så Pontus gick och handlade med Hamous så jag fick sova lite!. Men vaknade med lös i magen *mindre trevligt* Börjar kanske bli sjuk..  Är fruktansvärt trött idag men det beror nog på graviditetstrött + att jag jobbat!.

Annars händer inte så mycket idag, Pontus ska göra hemgjorda hamburgare idag och sen är det Lets Dance! Tänkte natta Hampus tidigt idag, han vaknade en timme tidigare hela veckan men det är nog för att solen kommer tidigare på morgonen- så då får han lägga sig tidigare  :).

I morgon är det påskafton :)..


//// Out..

Fotot är taget av pappa när mamma jobba.! Börjat fylla sin gåvagn och leker :)
Hampe!



Kommentarer
Denise

Nej, då. Jag betalar inte för den. Jag har gjort om sidan själv=)

2008-03-21 @ 20:07:36
URL: http://www.snisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0