Jag älskar hans kropp!

Har min goa son i famnen just nu!
 Han sitter i blöja och magen putar ut! Jag kan inte motstå att knippa lite nätt i hans goa tuttisar :). Pussa på hans mulliga bröstkorg!
 Han är så len och go min lilla son! 
Finns inget goare än en "bebis" kropp! Krampiga lår *mumsar på*

Ska snart till jobb. Börjar lite senare idag för Pontus stack till några kompisar igår och kom hem vid ett tiden så han ska få sova till åtta :). Inte så länge men det var han själv som stack till sina vänner när han vet att han ska ha Hampus på morgonen  =).
Så det så!.

Igår var det påskafton! Firade hos Hampus gamlelfarmor med god mat! Farmor,farar och faster var där med!
Idag är det middag hos hampus farmor!  ( på bild)

image14



Såg att många svarade att man kunde göra ett VUL i vecka 7-8. Hmm jag vet knappt vilken vecka jag är i :). Har inte enns skrivit in mig.. Tycker det är för tidigt :) När jag fick veta att jag var gravid med Hampus låg jag direkt och ringde barnmorska haha =).  Med Hampus räcknade man alla dagar men nu med andra och sista barnet är det inte lika viktigt längre  =). Jag testade mig plus förr förra onsdagen på flera dagar innan BIM.. Men jag tror jag är i v5 nu.. Snart sex!

Ska jag vara ärlig är jag lite besviken eller vad man ska säga..
Vi har berättat för familj och jag för mina vänner.. Men NÅGRA inte alla, har inte visat någon glädje.. Och jag kan inte förstå riktigt varför..
Detta är ju vårt val.. Igår sa en släkting- amen det är väl synd om Hampus.. Synd sa jag? Ja hon tänkte på avundsjuka.. Så sa jag jo men det kan också vara så- ju yngre Hampus är desstu lättare blir det för han att acceptera. Samtidigt är det ju upp till oss föräldrar att  göra att Hampus inte känner sig utanför!   Tror många tycker det är för tidigt MEN det  är bara i början som det blir jobbigt med två "små" barn.   När barnen är lite äldre  kommer det inte vara några direkt problem! Då kommer dem att ha glädje av varandra och älska varandra! Det är så här vi vill ha det- tycker bara man kan visa lite leende då!. Som mina goa vänner :)

Sen kan jag passa på att säga till Alexandra och Marine - SÄTT IGÅNG =). *Ni vet vad jag menar* hehe

Nej nu ska jag ut med hund och borsta tänderna, bege mig till jobb!.

/// Out!




Kommentarer
Jenny

Tråkigt att ni inte fått riktigt glada reaktioner ännu men det kommer. De kanske inte var beredda på något sådant bara och blev lite chockade :) Själv tycker jag mer synd om barn som inte har syskon och Hampus blir en jättefin storebror så det så! :)
Och att ha två blöjbarn på en gång går visst bra! *veta* ;) Sköt om er nu och magen :)

Emelie

Vad tråkigt att dom inte kan glädjas för eran skull.

2008-03-23 @ 15:58:20
URL: http://familjenbrocka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0