Gäsp på ikea!

Jag har en dålig sida.. När jag inte får det jag vill ha blir jag sur!.  Var på ikea igår och ville ha det runda mammutbordet från ikea!. Kom fram och tittade vart bordet låg, då stod det kontakta personal.. Antagligen har dem inte bordet utan man får köra till deras lager och hämta det- vi kom i sista minuten så det skulle vi inte hinna och sen kände vi inte för att köra dit heller.. Så såg jag att dem hade det fyrkantiga röda bordet, så jag tänkte att det kunde vi ta istället. När vi då går ner och ska hämta det så  var dem slut!. Så jäkla besviken. Så inget bord kom med hem =(..  Istället fick en krokodilspegel följa med hem istället!. Och en gris i sparbössa!.


Finns SÅÅÅ mycket jag vill ha på ikea men jag är inte rik =(.. *hehe*.

Idag kom ett paket på posten, trodde det var en sak jag beställt som jag väntar ivrigt på men istället kom ett paket jag hade glömt att jag beställt!. Från nallephu klubben, det är mer än en månad sen jag beställde detta och nu kom det!. jag undrar när mitt andra "paket" ska komma.... Gått 1,5 vecka nu =(..

Fick iallafall en jätte fin nallephu bok som är som min första bok eller vad man kallar dem! Sån man ska skriva in om barnets första år!. Hampus har en "mitt första år" också i nalle phu men denna bok var helt annorlunda!. Riktigt fin och inte alls dyr!. Skulle vilja ha likadana böker till barnen så jag skulle vilja ha en till sån bok jag fick nu men inte kul när leveranserna är så dryga!.

Annars har det inte hänt mycket idag!. Väntar på att Pontus ska komma hem, vi skulle dricka lite glögg idag.. Njuta.. Äta lite pepparkakor :). Kanske få massage?? =) Ska se om barnen kommer i säng och somnar inte allt för sent :).

Får se vad som händer i morgon!. Inga planer..  *trist*.. Har så dålig fantasi på vad man kan hitta på!. Ska iallafall ner i källaren i veckan och kolla upp om jag kan hitta kartonger med jugranspyntet!.

Ha det bra!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0