Idag är sambon på först after work med gra...

img_9319 (MMS)

Idag är sambon på först after work med grabbarna på jobb, sen skulle dem se hockeyn och sen hem tror jag. Så efter jag hade varit hos tandläkaren och kom it där ifrån med smärta i munnen och hoppade över min träff med Vicki och Emma. Hemma tog jag lite varm soppa och sen släppte smärtan. Körde och hämtade barnen och hemma kopplade vi dante och gick vår runda. Vi bor på landet men här finns en väg man kan gå som är lagom lång. Kanske tar 1  timme att gå med barnen. Början och slutet av rundan går man på  trafikerad väg , det är mindre kul men största vägen är annars grusväg.  Väl hemma blev det fyr i brasan, täcke framför den goa värmen och varm choklad :) Nu har vi kollat på barnpogram och äter chips. Brukar köpa sån där fredagsmix men olika typer av chips/snacks i. Alla gillar vi olika saker i påsen. Barnen blir nog nattade runt åtta idag och då tänkte jag se the voice och ha mysigt av ensamheten och sen kom någon film - bröllopsduellen eller nått- lär väl somna ifrån filmen då jag somnar mellan nio och tio på vardagar när man varit uppe sen 05.  Det var allt för idag. Trevlig helg på er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0