oooha hela natten!

Sitter på spotify och lyssnar på musik, kollade just mailen och kommentarer på bloggen.. Läggde nyss upp en bild på mina små hjärtan som är på dagis nu!  I morgon ska dem åka bussen in till Skurup och ttta på djungelbandet :) det blir nog kul för dem.. Jag har just hämtat in ved och städat av lite i min bil.. Bara dammsugning kvar men det får jag göra sen...

Annars händer inget annat denna veckan.. bara lugnt.. nästa vecka händer desstomer.


Ja annars hände inget speciellt igår.. Jag och barnen tog det lugnt och pysslade lite.

 





Sedan tog jag en liten bild på söta nathalie- hon ville det själv och då fick jag passa på- hon gillar ju annars inte att stå framför kameran :)

Ja det var den måndagen!



Kommentarer
nyfiken läsare

guuud va söt bild på nathalie!!

2011-03-22 @ 13:55:54
Eva

Neo sitter här och säger "Bumusch" Hampus dårrå så fort han dyker upp på bilderna nu =) Nathalie är lite svårare att säga... :P

2011-03-23 @ 09:26:04
URL: http://minioman.blogg.se/
Anonym

Så koncentrerade små godingar,o vilken ljuvlig bild på lilla Natta,krama från Farmor

2011-03-23 @ 12:03:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0