Onsdag & Torsdag

Igår lämnade jag barnen på dagis lite innan 09. Dem skulle åka skolbussen in till Skurup och titta på Djungelbandet! hampus tyckte det skulle bli riktigt roligt att få åka skolbussen och alla barn tyckte detsamma. Dem struntade i djungelbandet och hade nog hellre velat åka buss mera :)

Efter jag lämnat barnen körde jag och handlade lite frukostbullar och lite coca cola som pernilla hade beställt! Vi två är colaberoende! Det är så gott! Sen bar det hem till henne och amanda. Åt lite frukost, amanda skullle ladda en blöja som jag gärna byttade - jag är så bebissugen!! ;) och så begav vi oss till Ikea :) Pernilla fyndade en del och jag fick ett par morgonskor av henne *tusen  tack * - det var det enda jag var ute efter så då fick jag dem av henne !Jag försöker spara varenda krona till resan nu som närmar sig med storsteg! Mindre än 2,5 vecka kvar!


Amanda i bilen på väg hem :)

När klocka slog 13,55 stod jag på dagis för att hämta mina små gryn. Vi åkte hem och hämtade Dante och en kaka och begav oss sen till syrran för att fika lite och sen åkte vi hem igen för att börja på maten som blev klar precis när pontus steg in genom dörren! Sikken lyx han haft denna veckan, komma hem till lagat mat varje dag :)

På kvällen såg vi en beckfilm- flicka i jordkällaren tror jag den hette? jätte bra var den!
Barnen somnade fort, likaså Pontus i soffan och jag avslutade kvällen med lite prat med pernilla och greys.

Fick även ett mms utav Alexandra :)



Hon hade framkallat fotografierna jag tagit på Elly och ramat in dem! Det blev jätte fint!

Fick även ett sms här om dagen om att en kund var så nöjd med sina bilder och hade redan framkallat och hängt på väggen och rekommenderat mig till många av sina vänner och att vi skulle ta en  6 månaders bild :) Då blir man glad! :) Det är kul att se bilder hemma hos folk där jag tagit bilderna :)

Ja idag har jag letat lite jobb, skickade iväg lite cv:n. även om jag ska på en interjuv snart så får jag ändå leta lite vidare ifall det med skulle "skita" sig..

Ikväll ska jag dessutom hoppa in och jobba lite. 18-22- perfekt tid :)
Hos brukaren jag var i fredags hos.. detta är nu 3 gången jag åker dit som vik sen dec... Men jag trivs jätte bra hos den brukaren så jag åker mer än gärna dit!

Ja om 1 timme ska jag hämta barnen.. Förbereda maten efter barnhämtning och sen vet jag inte vad vi ska hitta på... Skulle behöva rensa lite till i gadroben.. Vi har för mycket av pontus kläder där.. han har typ 200 t-shirtar som inte används. ja nått sånt får vi hitta på- barnen och jag..





Till Pernilla:

klicka här  och alla andra som är intresserade av att hyra stugor vid gekås :)

gekås stugor 


 Timmerstugan, 600 kr per natt. tyckte jag verkade bäst- kolla :)





 



Kommentarer
Monika

Gud vad Amanda sover gott i bilen =) Så söt hon är

2011-03-24 @ 20:06:05
URL: http://familjenrindfalk.blogg.se/
nyfiken läsare

Åh kan du inte fråga vart Alexandra köpt det fina hårbandet till elly?

Jättefina foton!

2011-03-25 @ 10:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0