Tråkfredag!

Idag är det en tråkfredag! Inga planer på hela helgen och det suger!  Tycker det är skit tråkigt att bara gå hemma när man gör det hela veckorna annars.. och i morgon ska jag inte jobba- vilket jag annars brukar se fram emot lite för då kommer jag hemifrån, utan barn..  Lite semester typ..

Så vi får se vad som händer i helgen... Syrran kommer antagligen i morgon , mitt på dagen..  Vi får se!

Mulet och trist ute så inte mycket lönt att gå och fota?.. Vi får se vad dagen för oss!.


Kommentarer
Malin & Tuva♥

Vill du komma till oss en dag är det bara att säga till. Du får gärna komma hit.

2010-02-05 @ 10:27:32
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Malin & Tuva♥

Jaså, du ska hälsa på Malin... :-) Då kan vi oxå komma så blir det extra mysigt,, heheh !!!!

2010-02-05 @ 14:23:27
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0