Ny msn!

Hej mina kära vänner! Vill tala om att jag har en ny MSN!  Den msn jag hade innan har jag haft i herrans många år.-och kände att jag hade så många konstiga typer som ibland kunde börja skriva utan att jag visste vem det var så därför skaffade jag en ny!-  Och sen känns det skönare att ha några få kontakter som man skriver med än 200 på listan och så pratar man med fem av dem så därför mitt beslut!
Så vänner- känner ni att ni vill  ha min msn så skriv ert hotmail så addar jag dig!.
Idag får vi se om postgubben har paket med sig till mig- !  Inga planer annars idag förutom att gå och handla kuvär så jag kan skicka iväg lite tradera saker som jag sålt!.
Kanske uppdaterar lite senare idag!.
Slänger in en skit gammal bild på mig :)
Tagen våren 2007 :)



Kommentarer
Eva & Neo

[email protected] ifall du inte kommer ihåg den ;D



Och du är så sötså på bilden =)

2009-10-05 @ 11:51:43
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Emma

[email protected]

Jag vill också ha dej kvar där!!

2009-10-05 @ 16:36:45
URL: http://emmapaa.blogg.se/
Alex

Fiiiiiina Diana :D

Du lägger till mig va? :D

2009-10-05 @ 20:21:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0