Bvc

Idag skulle vi till BVC, sista gången här i Limhamn, nästa gång kommer bli i Höör.. Det säger jag med nedstämd röst. Jag älskar barnmorskan jag har till Nathalie! Hon är väldigt bra och mycket trevlig! Synd inte hon kunde flyttat med till Höör haha!

Nathalie vägde nu  6 månader + 3 veckor= 8610 gram och var 69 cm lång!
( har nu börjat sortera bort strl 68 kläderna, även om dem fortfarande passar bra vill jag nu förnya kläderna till henne :)
Sänkte även hennes säng idag!  Hon vänder och vrider sig så mycket nu att det var bäst!
Fick en mindre chock idag.. När jag tittade i hennes BVC journal såg jag att barnmorskan skrivit att Nathalie var 6 3/4 månader. HERREGUD, det slog mig att hon blir 7 månader nästa vecka!  SJU MÅNADER! Hon blev ju precis 6 månader!

 Nathalies nya sovstil.

 Lite bus! Ser ni vad jag har gjort? :)


Ja då var det packat en hel del. Nästan hela barnens rum, sängkläder, gardiner. Hallen. Storarummet det som gick att packa ner!
I morgon är det köket som gäller!


Kommentarer
Alex

MÖRKT HÅR!!! Ser så fint ut :D

Härligt å packa;) hihi så spännande!

2009-06-15 @ 21:37:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0