Dagen efter.

Dagen efter min födelsedag var det SÖNDAG.
Steg up tidigt och var väldigt trött! Iväg till Jobb, pontus tömmde det allra sista i lägenheten och källaren ( så nu är den avklarad) och sen körde han hem! Pia och vicki kom och häm,tade mig efterjobb och sen hämtade vi upp Inger ( barnens gammelfarmor på pontus sida- alltså inte min Farmor)

Tro det eller ej med min farmor finns.. Ni som är mina vänner har nog aldrig hört mig ens nämna farmor så många kanske tror att hon då inte finns i livet- men det gör hon! Men jag har ingen kontakt med henne. Hon ringde inte enns när jag fyllde år.. Det är några år sen hon slutade med det.. ocxh hon ringde aldig den dagen man fyllde år utan alltid försent.. Menmen..

Så väl hemma var hunden Devin där och Peter- Pontus pappa!.

Så blev det även grillning denna dag!
Och lite bilder::

   

Fick presenter: PENGAR massa pengar till min lilla ullaredsresa :) , och lite smått och gott :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0