underbar helg för ett barn.

Hampus har nog haft en underbar helg!.
Fredagen var det skånesdjurpark med massa andra barn och dagmammor!.
Lördag- middag hos mormor och morfar på eftermiddagen- jag jobbade på förmiddagen och fick fruktansvärt med foglossning efter det. Foglossning hade jag inga alls med Hampus så dem kom ovälkommet.
Middagen i skurup var jätte trevlig, Alla var där förutom Dennis flickvän Jessica som ligger på sjukhuset. Hoppas hon snart kryar på sig och får komma hem! Ligga på sjukhus är aldrig kul!. Det var lite tomt utan henne!.
Vi gav mamma lite presenter och sen åt vi god mat!.  Åkte inte hem förens vid elva , halv tolv!.
På söndagen hade Hampus farmor Pia bokat hampus!. Dem åkte till lekplats och museum och kom inte hem förens efter några timmar. Pontus och jag passade på att åka till Linus plats. Där han ligger- fortfarande så fin plats.. Sen åkte vi och fotade lite och sen åt på restaurang!  Sen hem och fick tillbaka vår goa son :).

Så Hampus har fått träffa närmaste familjen + fått leka en massa! Måste vara himla kul för ett litet barn :).

I veckan har vi inga planer direkt.. Ska se ifall vi åker till gammelmormor idag och hälsar på- och en dag i veckan ska nog mamma och jag ut och fotografera!. På fredag är det ultraljud- det ser jag framemot !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0