Om bara bilderna ville funka!

Jag har skrivit massa inlägg med bilder men när jag publicerar så går det inte. Det går bara när det enbart är text och det är skit tråkigt . Jag själv vill hellre läsa inlägg med bilder!

Iallafall så lever vi! Huset är på väg att bli klart. Vi har bara stora sidan kvar som taket ska byttas på. Annars är grunden målad en gång, och väggarna har ny vitt färg. Fönsterbläck ska med komma upp vid senare tillfälle. Först taket. Det börjas på igen efter semestern nu i helgen! Vi var ju en vecka i Kreta och det var skönt med värme!

Nu leker Hampus att han är ett flygplan och jag är någon laddningsbana som man kan hoppa och landa på! Aj!

Nu ska det bakas Dianas vaniljbullar!
Fritid var stängt idag så det blev en lite kortare dag för mig dag- jobbar in det i morgon!

Hej!



Kommentarer
Elin

Äntligen är du tillbaka :)
Nu vill jag ha recept på vaniljbullar å foto på huset. Så se till att stanna nu :)

2012-09-12 @ 16:57:14
URL: http://twiistedme.blogg.se
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Åh mums med vaniljbullar.

2012-09-12 @ 18:34:05
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Pernilla

Mmm såna får du bjuda på ;) och en kopp kaffe hehe. Kram

2012-09-12 @ 22:48:34
URL: http://pernillaagrenn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0