Lördagen- en härlig väderdag!

I lördags var vi i bokskogen. Jag, barnen, mormor , syrran och tvillingarna. Vi stötte på min mormors systers man som var ute och fotograferade :). Se bild :).

Vi var där nästan hela dagen, på söndagen kom Vicki och Emma och hälsade på. Sedan körde vi och hämtade hem våran nya säng :). Tyvärr så fick inte dem nattduksborden plats så Jannica min vän hade den andre varianten så vi bara byter rakt av- dem ska bytas idag :). Så sovrummet blir nästan komplett idag! :).

Sedan tror jag att jag kanske kan köpa in blixtarna denna månaden. Ska ju bygga upp min Fotostudio igen :) hoppas jag kan hinna samla ihopa pengar och köpa allt innan julen så man kan få fina julkort!

Nu ska jag jobba igen, tog bara en liten paus!



Kommentarer
Eva

Vi har samma tankar o åsikter om hur en bästis skall vara, Diana.. Tråkigt att du inte har en sådan bara, inte jag i heller (tror jag) Eller så finns där kanske inga bästisar i "vuxenvärlden" =P Utan det är väl d som är en nära vän istället.. Ja ibland funderar man en massa o då är det bloggen som får ta allt..

Tack för ditt svar!

PS: Fina bilder!

2012-10-24 @ 13:26:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0