Gekås 2012!

Är det verkligen ett år sen jag var i Ullared sist? Försöker tänka men tror det var med min vän Jannica förra året, i okt! Herregud. Varför går det så lång tid mellan? ;)
Beror nog på att man inte haft råd. Det hade jag egentligen inte nu heller. Tandläkaren, skolfoto och en dagisräkning på 1700 kr. Så därför blev det att shoppa med minnet att - behöver jag verkligen det där :).
Blev en hel del saker med hem ändå. Mest barnens födelsedagspresenter och underkläder till hela familjen.
Barnen fyller ju år 23 nov och 21 december så jag måste dela upp det med julklapparna. Annars blir det för mycket pengar.
Men nästa månad blir jag glad, har jobbat extra och idag ringde chefen och gav mig mer extra fram till nyår, en gång i veckan. Pengarna är varmt välkommet :).

Är på hemväg nu från Gekås och lär landa hemma ganska se nt- svärmor kör ;).

I morgon är det torsdag- vart tog veckan vägen? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0