Facebook-loppis-grupp!

Ja som sagt så har vi bara nathalies rum kvar att styla om.
Det är gardiner som ska inköpas. Och en hylla ska sättas upp. Ett skrivbord som är rosa som jag funderar på att måla vit. Svärmor tyckte det var coolt i rosa med turkosa ben- som en färgklick men jag är ju inne på den har shabby chick stilen. Vit vit vit :). Nu har vi ju inte direkt det så. I stora rummet går möblerna i ljust ( inget vit) sen har vi grön matta, gröna värmeljuslyktor, grön filt och en grön lampa som heller inte har kommit upp med inslag av vit filt, vita stora lyktor. Där finbordet står har jag ingen färgkod.

Inte heller i köket. På wc svart/vit.

Hampus rum gröna textiler, med svartbruna möbler.
Nathalies rum ska bli vit med inslagg av rosa så idag ska jag köra och köpa en vit 90*200 smidensäng till henne för endast 100 kr :). Nu har hon en juniorsäng i mörk trä.
Jag är med i en grupp på facebook som säljer saker i Skurup och då hittade jag denna säng! Kanon!

Vårt sovrum stylas med om nästa vecka då vi får den nya sängen :).


Sedan ikväll ska jag även köpa ett stort klädpaket till syrrans flickor, begagnat men det skulle bara i fint skick så vi får se :).

Ja nu är lunchen slut! Dags att jobba igen! :)



Kommentarer
Eva

Synd att bilderna är så små... Man kan ju inte se så bra!

2012-10-16 @ 20:28:07
URL: http://minioiman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0