Bosatt i köket!

Idag har jag varit i farten! Full rulle från morgon till kväll. Morgonen började redan halv sju för mig. Hundarna började leka och eftersom vi inte har någon dörr till vårt sovrum fick jag gå ner och säga till hundarna att gå och lägga sig. Samtidigt passade jag på att gå på toa.
Sen kunde jag inte sova om men lyckades efter 1 timme och vid halv nio vaknade jag av barnen. Dem kom in och sjöng för Pontus som fyller år dag :) sen blev det dags för frukost och min pappa kom. Sedan begav dem sig ut för arbete. Jag städade, skev inköpslista för kvällen och försökte få info vart Teddy ( Pontus kompis) skulle stå med sin fina lastbil på uppvisning här i Skurup. Fick inte tag i Teddy men körde dit med barnen ändå. Väl där så såg vi ingen gul Scania men tittade med dem andra bilarna. Sedan blev det Ica och kollade på outleten som är nyöppnad här.

Hem och städa, skälla på barn då dem har varit rent utsagt förjävliga idag. Bara bråk och skrik.

Sedan började jag smått på med maten. Sedan gjorde jag tårtorna. Blev med med nutella och maräng och en prins-tårta ;).

Fick då sms från en av gästerna att hon fick lämna återbud.
Kvällen slutade med en gäst kom bara... Jätte tråkigt då man gjort allt klart..
Men det positiva i det tråkiga så kan det mesta användas i morgon när Pontus familj, mormor och farmor kommer!

Kul med fullspäckad helg men det känns knappt som man fått någon vila!

Nu är klockan 22 och jag ligger helt slut i sängen..

Ha en fin söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0