Hejdå vi ses i maj!

Igår hade jag min lilla bröllopsträff med tärnorna, så nu hänger min klänning där i Marines gästrum :) tiden gick för fort :(

På kvällen satt jag och tittade på ringar.. Jag kan fan aldrig bestämma mig! Jag har liksom ingen favorit ring! Ingen jag älskar utan mer den och den är väl okej. Samtidigt som jag kan tänka att det är bara en ring så tänker jag att sen ska ju sitta där ett antal år!

Sambon vill ha titan, jag ville också ha titan men ändrat mig mer till vitguld. Mer lyster. Men vitguldet måste man rhodinera. Pontus vill inte ha någon guld alls, så jag såg borstade silveringar- det hade också funkat för honom sa han. Vi har ju silver idag, tjocka. Men dem ska bort då dem inte passar till något. På bröllopstorget avråder dem silver för de är för mjukt men våra ringar har samma form och lika hållbara och "fina kanske för att dem är grova?.

Jag mailade i allafall ett ställe där jag sett en vit guldring med 5 diamanter i men vill höra med deras släta ringar om dem matchar diamant ringen på höjden..
Hoppas på svar under dagen.

Eller ska Pontus få titan och jag vitguld på båda mina ringar? Suck...!

Iallafall är det måndag idag och det står träning på schemat för nu är mamsen frisk :) på onsdag är det zumba :) :) :)

Ja annars inga andra planner i veckan. Måste få tummen ur röven och skicka Hinderprövningen så det med kan avbokas av listan!

Nu ska jag jobba!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0