God morgon läsare.. Idag är det vabbedag m...

God morgon läsare.. Idag är det vabbedag med Nathalie :( jättetråkigt då jag tycker inte om att behöva vabba från jobb :/ Vi ligger i soffan just nu med en tjej på mig och kollar på rio, tvättmaskinen rullar och likaså diskmaskinen... Tänkte även pyssla med placeringskorten idag när jag ändå är hemma... I helgen beställde jag det sista som gick att beställa tilll bröllopet. Det blev skor till oss alla, Hampus kläder förutom slips, alla kläder till Nathalie, mina underkläder- allt i vit såklart :) , och tjejernas Tärnklänningar :). Så det enda är Hampus slips som jag beställt från Kina men verkar tappats bort. Idag ska även vår bröllopsgästbok komma :) Ska även inhandlas dukar och Champangeglas denna månad sen är allt klart i stortsett med inhandlingen! Skönt!! :) 2 månader och 6 dagar kvar.....



Kommentarer
Eva

Det är nu man får hålla i sig, för det lär gå fort.

2012-03-20 @ 09:09:59
carina

gud va skönt å ha allt klart ....å du blir sååååå dj fin... (va tvungen å säga det)

2012-03-25 @ 15:19:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0