God morgon! Idag när kl ringde 05 var det ...

God morgon! Idag när kl ringde 05 var det svårt att ta sig upp! Men nu 2 timmar senare sitter jag och väntar på min arbetsledare och är pigg! Kul med frågor- min klänning är köpt på dhgate.com! Det är en "Kinaklänning". Är ni ute efter bra, billiga men snygga klänningar titta in där! Dem har flera 1000 tals klänningar att välja mellan. Du väljer själv om man vill ha korsett eller blixtlås/knappar. Är det pärlor på klänningen väljer man vilka pärlor man vill ha. Man kan även få klänningen i viken färg man vill! Dock får man tänka på om man vill ha en dyr klänning med märke är det inte rätt ställe! Kanske är dem inte riktigt av kvaliten på en dyr klänning men bara klänningen håller under bröllopsdagen är jag nöjd! :) De är kanske en vild chansning på att köpa klänningen där men jag har läst mycket på bröllopstorget och jag känner mig säker att det blir bra. Annars kan säkert svärmor göra fin justeringar! :) jag uppdaterar gärna sen vad jag tyckte om klänningen när jag testat den :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0