Förskolelärare?

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och pratat. Jag hade ju funderingar innan på att bli personlig assistent och gå underskötersköterska utbildningen man jag har nog hittat ett bättre yrke för mig! Att jobba på dagis! Jag älskar ju barn så varför inte :)

Dock är utbildningen på 3,5 år!!! PLUS att jag måste läsa upp mina betyg på komvux...

Så jag har precis mailat studievägledaren så jag kan få ett möte med henne och bestämma hur jag ska gå till väga!

Syrran var precis här och hämtade sitt kött som jag handlade igår...  Vi tog en kopp te och åt rostade mackor! Hampus ligger i soffan och tittar på tv och nathalie var gnällig så jag frågade om hon skulle sova när syrran var där.. bappis och välling sa hon ( välling får hon inte men hon kallar all vätska i nappflaska för välling när hon ska sova :) det är enda gången hon får i flaska när hon ska sova..

Törnrosa gick själv upp och la sig i sängen, det märkte jag efter att här blev tyst och ingen nathalie syntes till :)

Så jag passa på att sätta mig vid datorn lite och kolla runt och göra ärrende!



En bild på Nathis sen förra veckan :)


Sitter och lyssnar på spoify- Bruno mars- marry you går på varv! fastnat för den låten :)


Vi ses !


Kommentarer
Per

tycker jag absolut är en bra ide, men kanske testa och vika på några förskolor först. Jag är färdg förskollärare till vintern och jobbar extra för fullt på ett par förskolor! Världens bästa yrke helt klart!!!!

2011-05-03 @ 16:38:14
Emelie Brocka

Tror den gick på 129 kr, fanns billigare.

2011-05-03 @ 18:17:36
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
sofie & liam

sötnosan! så stor hon har blivit :) vi måste ses snart juuu!!

2011-05-05 @ 11:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0