yesterday

igår var det dags att hamp skulle på dagis- tänka sig på tisdag börjar NATHALIE  DAGIS... Eller- inskolning!!
Hon kommer gå där veckan ut och sen får vi se om hon klarar att vara där själv nästa vecka. Båda barnen kommer då gå 3 timmar om dagen.. Lite nervös är jag bara- nathalie har ju blivit så mammig och hon är fortfarande " liten" i mina ögon.
Men hon är tuff!
Ialllfall igår när jag skulle hämta hamp och sen in till stan för att träffa Pontus 16,30 så skickade Marih och fråga om vi ville till entre- leklandet Vizz. Så det bestämdes och träffen började med Burger King. Sen massa lek på vizz :) och sen milkshake för mammor och glass för Hamp. sen lite klädestittande och sen sa vi adjö och jag träffade Pontan och kvällen avslutades med pizza.

idag började morgon med att hampus gick till dagis som påskgubbe! dem ska sjunga på något äldreboende!



Nathalie och jag har precis ätit en macka och jag tar nu en kopp te. Sen ska vi gå och hämta ut ett paket jag fått- tror det är redan min väska jag beställt! med tryck på barnen.. Hoppas jag blir nöjd!
Foto kommer att visas på väskan!

Sen får vi se vad som händer under dagen!

hej så länge!


  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0