Tid för dopet.

Då har jag fått en tid för dopet :). Det blir i februarui men säger inte datumet fören jag skickat inbjudningskorten :) Ska köpa kort idag och få det skickat - helst idag :) *Längtar*

Fast jag har inte hittat den dekrationen jag hade i mina tankar.. Någon som har lite ideer? Ni som döpt töser, vad hade ni för dekrationer?

Ska bjuda på smörgåssnittar och tårta, lite kakor.. Ska se om jag kan få tag på mkb och boka lokalen här nere..  Ska strax ta på oss och gå till affären och handla lite! Annars är det lugnt idag!..

Svar på lite frågor :

barngympan är på friskis och svettis- vi går på heleneholm!. Barnen ska vara minst 2 år gamla.


babysim, Eva det hade jag gärna gått på men det är lite svårt nu när Hampus också går hemma med oss.. Annars hade jag velat gå på babymassage eller mammagympa men ¨vart ska man göra av lille Hampe då :)- det är det enda negativa med att ha Hampus hemma  :)




Kommentarer
Johanna

Hej hej hoppas allt är bra med er, Jag hitta jätte fint dekoration på partyland nere vid centralen finns både till flickor och pojkar =)

2009-01-20 @ 14:37:17
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Aleksandra

Hej vi går på öppna förskolan i Limhamnsförsamlingshem varje måndag o tisdag mellan 9-11.30 rätt stor blandning mellan åldrarna på barnen så det e jättekul kan verkligen rekomendera det!

2009-01-20 @ 19:54:38
Eva

Jo jag vet... Synd! Vi får hitta på något annat att göra..:)

2009-01-21 @ 07:03:27
Denise

Ojdå! Gick allt bra ändå?

2009-01-21 @ 13:17:59
URL: http://snisen.blogg.se/
Denise

Tänkte tipsa dig om en sida till dopet: http://www.party-land.se/webshop/



gå in under dop, flicka. de har bganska mycket.

Butiken ligger i malmö dessutom.

2009-01-21 @ 13:19:30
URL: http://snisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0