Onsdag!

Dagen börjar ju inte bra alls!. Dels att Hampus har gått och blivit förkyld+ hosta! Fick sin morgon välling i morse och sen började han hosta igen och då kom ju givetvis all välling upp!. Fick byta sängkläder sex i morse...Mindre kul!.  Sen sov vi till nio!.  Stumpan är så duktig som sover i sin säng, hon har börjat hoppa över ett nattmål!. *skönt*
Hampus och Nathalie går och lägger sig vid nio tiden.. sen sover hon till ca tre på natten! Sen är det mat vid sex tiden- då får dem varsin flaska båda två!. Sen sover vi om till klockan nio!.

När jag vaknade så blev jag så sugen på att göra slingor i håret.. så jag funderar på att göra det.. Ska se om man kan göra det på sig själv!!

Sen fick jag då det där samtalet från syrran *läs förgående inlägg*.. Ville så gärna att hon skulle säga att det var ett skämt!. Det ställer tillså jäkla mycket just nu! Speciellt för min familj!. Min mamma jobbar ju heltid där, nu blir hon omplacerad och det kan vara några timmar på olika ställlen varje dag!. NÄ FY!.

Sen fick jag paket som jag strax ska gå och hämta..

Sen i eftermiddag är det middags hos Jessica och Nikas!..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Familjen Andersson

Vi heter inte längre familjen johansson, utan familjen Andersson men vi stannar gärna kvar på denna bloggen ändå ;) . Välkommen hit! :).

RSS 2.0